Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, December 31, 2010

Selesai sudah dekad pertama milenia ini



Jadi, kita mulakan tahun baru dekad baru ini dengan sujud syukur kepadaNya. Semoga keamanan kita berkekalan. Dan semoga persahabatan kita turut berkekalan.

Selamat Tahun Baru 2011. Ehem...sila pahatkan 25 January dalam ingatan kawan-kawan ye. Ngeee....

P/S: Ardzman, bebaik balik Ipoh.

54 comments:

  1. 1st ke ni??? weehehehe

    selamat tahun baru GB. Semoga tahun baru ini membawa 1001 keberkatan buat kita semua...amin...:)

    ReplyDelete
  2. ada apa dengan 25 januari???
    hehehhe

    ReplyDelete
  3. happy new year !!! =D

    Ade ape dgn 25 jan?
    jeng2

    ReplyDelete
  4. happy new year buat GB jugak. semoga kita murah rezki dan hidup diberkatiNya.

    err, ape citer 25 hb ni GB? jengjengjeng....

    ReplyDelete
  5. birthday ke? hehe happy new year GB, mudah2an tahun baru ni membawa seribu erti dan rahmat buat kita :D

    ReplyDelete
  6. Salam

    Buka Hati ada damai
    Buka mata ada terang
    Buka kasih ada sayang
    Buka kotak komen ada ucapan Selamat Tahun Baru 2011
    Semoga semua harapan yang tertunda dapat dikotakan di tahun 2011 ini. Amin.

    ikhlas :

    Sahabat mayamu,
    Imanshah

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum

    Selamat Tahun baru :)

    ReplyDelete
  8. Slmt tahun baru GB...dah...dah bangun...hari dh siang...ngeeeeee!!!

    ReplyDelete
  9. gb, epi new year!!
    25 jan angka umur jb akn jd brp?hehehe..

    ReplyDelete
  10. selamat tahun baru GB..

    gua aminkan yang semoga semoga tu ok..

    aminnnn...


    :)

    p/s: nanti kalau gua turun kl lagi gua kabo awal awal.. keh3x..

    ReplyDelete
  11. 25 ur birthday? ada parti tak?
    mohon tahun ini kita jadi lebeh baik :)

    ReplyDelete
  12. Selamat Hari Tahun Baru khas untuk GB, dari kami di iAwani. May happiness be yours, always..

    ReplyDelete
  13. salam tahun baru cik fidd ittewww..

    ReplyDelete
  14. Selamattttttt...! dan syukur.

    25 Januari tu memang tak perlu dipahat lagi, kerana penukul memang tak perlu diketuk. Ia pasti datang dan melekat.

    Sampai boleh buat gantung kalendar baru. :)

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum ..25 januari besday awak ke???

    ReplyDelete
  16. selamat 2011 GB!!!



    (ulat di Mesjid??
    at worm eye level.. :) )

    ReplyDelete
  17. selamat tahun baru GB..25 besday GB..kita xlupe akan tarikh itu..hehehe

    ReplyDelete
  18. apa kamu buat sorang² dalam samar dalam mesjid?

    ReplyDelete
  19. @cik emymilia

    yey kamu 1st! hihi~

    selamat tahun baru juga utk kamu. sama2 kite aminkan~

    ReplyDelete
  20. @Fxysche Nas

    alamak..baru nak berjeng3. hihi. itu ehem hari ehem besday kite...lalala~

    ReplyDelete
  21. @noreed

    hepi new year to u too...jgn lupa 25 jan ni ye..hihihi~

    ReplyDelete
  22. @IMANSHAH

    terima kasih. dats sweet. :D

    semoga cita2 kamu juga tercapai. :D

    ReplyDelete
  23. @amry

    ye, untuk kamu juga. jgn nakal2 eh.

    ReplyDelete
  24. @MaizaC'Joe

    salam..terima kasih atas ucapan. utk kamu juga. :)

    ReplyDelete
  25. @CT

    thk kak ct. nak bangun esok boleh tak? ngeeee~

    ReplyDelete
  26. @Semarak Api

    oh soalan itu. hihi~ 25 jan ni masih muda. heheh~

    ReplyDelete
  27. @ummi5

    takde parti. harap ada yg doakan yg baik2 utk kita. itu pun da cukup. hihi~

    ReplyDelete
  28. @iAwani

    thanks. kite juga harap yg sama untuk kamu. teruskan apa yg kamu lakukan sekarang. :)

    ReplyDelete
  29. @azieazah

    eheh. mendalam sekali. kikiki~

    tengs kak. :D

    ReplyDelete
  30. @sahromnasrudin

    eheheh. lagi seorg peneka hebat. hihihi~

    ReplyDelete
  31. @DrSinga

    hihi. ye. ulat tu berjaya merangkak naik ke mesjid. hihihi~

    ReplyDelete
  32. uiks, aku nakal erk? tak tau plak. hahaha

    ReplyDelete
  33. @amry

    haha. bila dh tanya cemtu maksudnye mmg nakal la tu...huhuh~

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D