Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Thursday, December 30, 2010

Menangis dalam kereta




Sekarang ni GB gila kumpul fridge magnet. Kalau dengar ada kawan-kawan nak ke mana-mana, memang takde bende lain la GB mintak. Fridge magnet plisss!

Yang stroberi tu GB beli sendiri kat Cameron Highlands. Yang Bali punye tu MissMaryam yang bagi. Thank you dear.

MissMaryam ni room mate GB kat UIA dulu. Lain-lain course tapi baik orangnya. Dulu dia penah bagi GB rasa lemang periuk kera dan rendang hitam yang GB ingat sampai sekarang. Sedappp!!! Yang syiok tu sekarang ni, nak jadi cerita, dia jadi lecturer pulak kepada adik GB kat KUIS sana. Kebetulan sungguh!

***

Semalam GB dapat fridge magnet lagi. Nun jauh dari Tokyo. Kawan dari Sri Pentas bagi. (Bukan Encik Mazidul ye..). Ikan bilis pedas IqramDinzly pun dia bagi jugak sebekas. TQ!

***

Eh, cerita asalnya pasal nangis dalam kereta kan? Ni...GB nangis masa dengar lagu patriotik masa on the way nak datang opis tadi... Kisahnya pasal Harimau Malaya menang semalam lah! Wallauweh GB memang patriotik sampai nangis lap-lap dengan tisu. Cam dramatik je orang kete sebelah tengok. Hehehe!!!

P/S: GB memang patriotik, tapi tak suka politik.

55 comments:

  1. yang lagu sudirman berjudul warisan tue erk??? terharu lagu tue kan huhuhuhuh

    ReplyDelete
  2. samalah...
    kak ati pun gilerkan
    fridge magnet..setakat yg jauh ni ada
    dari london dan paris..punyalah sayang
    simpan kat dlm almari..huhu

    syabas mlaysia..syabas fahmi
    tapi tak nangis..jerit sukaaaa

    ReplyDelete
  3. best jugak hobi ni.
    tp saya takde fridge la. mcm mana?

    ReplyDelete
  4. dgr lagu tema darah satria
    patriotik abis
    sempoi~

    ReplyDelete
  5. walau tak suka politik, sila daftarkan diri anda untuk mengundi pada pilihanraya yang akan datang

    ReplyDelete
  6. memang patriotik abeh la GB~

    tak suka politik gk..

    tapi masa sem 1 dulu kena amik subjek sains politik~

    uiii... xske..

    ReplyDelete
  7. wah bagusnye semangat patriotik yg menebal dalam jiwa.. i ilke...

    kalo sy pi mane2 sy bleh carikan utk GB insya Allah :)

    ReplyDelete
  8. GB, Safee Sali tu khabarnya solo lagi...ngeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  9. GB,
    aku pon penah nangis gak dalam keta. cumnya bukan sebab patriotik la, tp sebab hmm crap..

    nways, aku juga bangga dgn skuad muda harimau kita. baru ade sinar dlm bole sepak tempatan kita neh..

    ReplyDelete
  10. pasni leh la kita exchange FM eh? hihi!

    ReplyDelete
  11. woahhh

    kat rumah peti ais da x macam peti ais da. sbb byk sgt magnet tu
    hihihih

    ReplyDelete
  12. wahhh...mmg patriotik sungguh...
    kita kena bangga gn Malaysia..

    Minat gak nk kumpul fridge magnet tue...tp err..nk tnggu dpt fridge baru la dulu...tp klu ada sapa2 nk bg okey gak..sedia menerima..hihi

    http://fadthnwan.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. tak nangis pagi tadi, cuma rasa meremang je.. :)

    ReplyDelete
  14. peti ais kitorg dah sekerat dipenuhi fridge magnet neh...

    *baru pas khatam 'mengulangkaji' posting2 dan gambar2 GB yg terlepas...

    ReplyDelete
  15. sampai menangis tu yg tak tahan tu....


    :)



    .

    ReplyDelete
  16. semangat patriotik mesti ada, baru true malaysian :)

    ReplyDelete
  17. Hi, saya baru balik dari vacation kat oversea, tapi cam mana nak bagi fridge magnet tu kat awak ye? Sya pun pengumpul fridge magnet juga. Tak banyak pun, semalam baru kira ada dalam 360 biji, kumpul sejak 5 tahun dulu.

    ReplyDelete
  18. SAYA TAK NANGIS, TAPI BANGGA SNGT NGAN KEMENANGAN MALAYSIA. PALING TERSENTUH BAB MENTALITI DIORANG BERDEPAN DENGAN 295K PENYOKONG INDONESIA.....TANIAH KEPADA PASUKAN KITA

    ReplyDelete
  19. @sahromnasrudin

    tuh laa...berjurai2 air mata ni menghayati lagu tu..wuwuwu~

    ReplyDelete
  20. @Ati Masrif

    hehe. jauh tu kak. ade lebih? nngeeee....

    ReplyDelete
  21. @tupaimerah

    kat mana2 yg boleh dilekatkan dgn magnet kire ok je. kete kamu boleh kan? kikiki~~~~

    ReplyDelete
  22. @alien

    uish. kalau dgr tu mau teresak2 nangis tu. kite dgr lagu 'inilah barisan kita' pun dah boleh sebak..heheh

    ReplyDelete
  23. @kucingorengemok

    erk. tet!!

    next!

    (undi-undi ni mmg no komen la..heheh)

    ReplyDelete
  24. @GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr

    kan? nasib baik kite tak penah kene amik subjek politik2 ni. pening tau. kalau involve dgn org politik lagi pening...

    ReplyDelete
  25. @cik fiza

    tngkiu!!! kalau kamu ada depan GB sekarang GB dah peluk2 dah. hihi~

    ReplyDelete
  26. @Daddy Ziyyad

    ehem. ye ke daddy? ada channel tak? mueheheh...

    ReplyDelete
  27. @MasZuber

    aku pun berbangga.

    eh chop! kire ko pun kategori boleh nangis gak la ek? kikiki!!!

    ReplyDelete
  28. @DrSinga

    kalau ada gambo KLCC n KLtower kite nak! :D

    ReplyDelete
  29. @makdara TERdiva

    nice nice! tapi kite baru ade berapa je....ngeeee.....

    ReplyDelete
  30. @~♥ iella ♥~

    sementara tu boleh tampal kat magnetic board dulu..hihihi

    ReplyDelete
  31. @norh

    meremang tu boleh masuk kategori patriotik jugak tu...hihihi~

    ReplyDelete
  32. @Abu Aiman

    dari NZ ada lebih tak? hihihi~

    khatam sampai mana dah? kalau sampai hujung2 mesti pening sebab entri mmg ntah ape2. sila abaikan perasaan itu ye. heheh. TQ. :D

    ReplyDelete
  33. @The Red Rambutan

    360? banyak tu...

    nak bagi kite ke? really? ada lebih ke dari oversea? nak boleh....? (mintak sambil tunduk2 ni....ngeee...)

    ReplyDelete
  34. sama lah kita GB, kalo gi bercuti mn2 mesti nak beli fridge magnet. gi melaka pun beli fridge magnet...kehkehkeh...

    ReplyDelete
  35. Tak mo cerita banyak...:)
    Sila pm me kat FB: azie azah. Cari sampai dapat...

    Kasi alamat kat mesej. Gua ada extra FM. Nanti gua poslaju sama you...

    ReplyDelete
  36. Kita punya minat yang samalah ! Kirim kat office-mate sikit tapi paling banyak kirim kat ensuami.

    Bhgn Pintu Freezer dah penuh..tinggal yang bawah aje..

    pernah buat n3 pasal ni...hehe..

    * lain kali kReen kirim utk GB sekali kalau ensuami pergi memana..

    ReplyDelete
  37. bangga jadi anak Malaysia. Kami di iAwani mahu capai sesuatu yang membanggakan, seperti pasukan bola sepak kita. Dream BIG!.

    ReplyDelete
  38. Uncle kompol tin coke... Selamat tahon baru, babe!

    ReplyDelete
  39. @noreed

    hihi. sama la. boleh kite sapot each other. hihihi~

    ReplyDelete
  40. @azieazah

    alamak akak. masih available ke? nanti saya PM akak. tunggu saya plis!!!

    ReplyDelete
  41. @a.z.r.i.n.a.03.07

    eee...tengkiu kak! nanti kite pun tau apa nak beli bagi akak kalau ke mana2. :D

    ReplyDelete
  42. @iAwani

    kite pun masih terasa seronoknya. semoga mereka terus konsisten cemerlang. :)

    ReplyDelete
  43. Salam
    Jom Joint GA fridge Magnet dari saya
    http://www.daydeck86.com/2011/06/giveaway-fridge-magnet.html

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D