Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, December 3, 2010

Kisah adik-adik: Garang tapi sayang

Lupa dah bila punya artikel

Kisah adik ke-4:

Dia perempuan. Belajar di Bangi. Dia baru sms GB kata PTPTN dia dah masuk. Jadi GB dedicate artikel kat atas ni dekat dia. Dia kena dengar cakap GB kalau tak nanti dia jadi macam GB dulu-dulu yang susah. Heheh.

.

Kisah adik ke-3:

Dia lelaki. Baru eksiden 2 hari lepas kat Jalan Ampang. Kene 5 jarum. Konon-konon taknak bagitau family sebab taknak menyusahkan plus taknak bagi orang risau. Tapi bila GB cakap nak gi amik dia kat rumah sewanya di Cheras dia nak pulak. Manja. Padahal dah nak kawen tahun depan.

P/S: Walau garang, tapi GB sayang adik-adik GB.

P/S: Berhati-hati ketika berbelanja dan memandu. Selamat berhujung minggu. :)

16 comments:

  1. salam, ingat kisah 'adik-adik' yang itew..hehe

    ReplyDelete
  2. imanshah:
    salam...kite ramai adik. byk cerita pasal diorg ni.

    terima kasih berkunjung ke mari ya. :)

    ReplyDelete
  3. awak mmg seorang kakak yang sgt penyayang..tahniah!!!

    ReplyDelete
  4. sahrom:
    kakak sulung...walau sebesar mana pun adik tetap rasa diorg lagi kecik dari GB. :)

    ReplyDelete
  5. salam ziarah GB..
    penyayang sungguh GB ni.. beruntung adik2nya :)

    ReplyDelete
  6. Salam GB

    Kakak sulung memang bestkan... sama la kita.. kadang tu marah sangat2 kat adik tapi bila adik ckp kak nak minta tolong sikit.. ehmm.. habis marah tu.. sian plak tak tolong..

    p/s GB brp beradik?

    ReplyDelete
  7. siapa tak sayang adik2 dia kan? gaduh mcm mana pun, tak mungkin tak ada sekelumit sayang :)

    ReplyDelete
  8. GB, saya anak bongsu ... takde adik ... huhu. Isteri saya pulak anak sulung, suka2 je dia suruh itu arah ini kat adik2 dia. Sonok ek ada adik =)

    ReplyDelete
  9. salam..

    seorang kakak mesti sayang akan adik2 nya...tak akan nak lihat adik2nya boros dlm berbelanja duit pptn tu..

    ReplyDelete
  10. siapalah yang tak sayang adik2 kann..
    minta2 adik2 pun samalah...

    ReplyDelete
  11. yana ada sowg jew kakak...best kan ada byk adik beradik...;d

    ReplyDelete
  12. untung adik-adik ada kakak macam awak....
    :)

    ReplyDelete
  13. eh. zaki omar tu adik GB ke?

    ingatkan zaki tu anak sulung..

    ReplyDelete
  14. @Mutiara Bernilai

    alamak. bukan lah. bukan cerita pasal org yg masuk artikel ni tapi cerita pasal tajuk artikel tu.

    zaki tu pun tak kenal GB tau. heheh~

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D