Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Saturday, October 9, 2010

Zul

Menyelami dunia semut

Zulkaedah sudah tiba. Syawal sudah berlalu. Tapi GB tetap dapat undangan rumah terbuka hari ini. Pergi sajalah...

Syawal 1431H tahun ini manis juga rasanya. Kerana dapat berjumpa dan bermesra dengan personaliti kegemaran GB. Hampir terberangan juga mahukan jodoh seperti beliau. GB kelihatan obses bukan? 

Tidak, GB tidak obses. Itu cuma impian. Kenyataan tidak akan menjadi tanpa berani bermimpi.

Selebihnya, Allah lebih mengetahui. (senyum)

P/S: Nanti kita semua akan beraya lagi. Siapa kata raya cuma setahun sekali? (senyum lagi)

32 comments:

  1. salam..ya, betul tue..kita kan raya haji..orang nak gi haji pun akan jemput kita datang uam dia kan..doa selamat..pas tue lembu pasti kan dikorbankan huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. salam...
    tak lama lagi sibuk hadir kenduri org nak pegi haji pulak kan?

    ReplyDelete
  3. ~ me nak bermimpi pun takut...

    pagi ni mimpi teruk giloss...tak patut betul mimpi gitu...uhuhuhu

    ReplyDelete
  4. ermie: ala. gitu2 je mimpinye. ko mimpi ape smlm? care to share? :)

    ReplyDelete
  5. salam GB..hari ini..hari senyum GB ye..

    ReplyDelete
  6. kak erna: salam...akak baru je buat saya senyum. serius. thanks akak :)

    ReplyDelete
  7. bunga,
    add kite!!!

    eliz azima :)

    ReplyDelete
  8. Haa betul tu. Deepavali pun dah tak lama lagi dahh..

    hakhakhakhak!

    ReplyDelete
  9. dia ajak akak sorang saja ..saya nak ikut gak

    ReplyDelete
  10. siapakah yg di obses tu? adakah yg GB jumpa waktu bln puasa tu? hehehe

    ReplyDelete
  11. salam ziarah...

    selamat dtg ke blog sy dan menjadi follower sy sekali k

    ReplyDelete
  12. adakah fedri yg diobseskan itu..?

    ReplyDelete
  13. Oooo... Semut dudok dalam air.... (menyelami dunia semut)

    ReplyDelete
  14. tahun ini makcik saya akan pergi menunaikan fardu haji.. kenduri doa selamat pada 23 oktober.. jemputlah datang (rumah dia bersebelahan sahaja dengan rumah bonda saya :D )

    kita yang tidak pergi haji ni, jom kita buat ibadah korban :)


    **adusss... skemanya ayat.. =P

    ReplyDelete
  15. Assalamualaiku GB.
    Mimpikan yang indah, usahakan bersungguh-sungguh, berdoa pada ilahi, pasrah padaNya.

    InsyaAllah mimpi akan jadi nyata.
    Selamat Hari Raya yang akan datang...

    TQ

    ReplyDelete
  16. raya hajilah sayang hee,,

    sayang gadis bunga...asal raya suker jer.. heee

    ReplyDelete
  17. afendi ariff: asal namanya raya je kompem meriah....hihi

    ReplyDelete
  18. elyse: sudah...comel betul dia. :D

    ReplyDelete
  19. azieazah:
    open house lagi....hihihi

    ReplyDelete
  20. b.r.u.t.a.l.s.o.l.o: ajak pi mana? blur ni..

    ReplyDelete
  21. Poyaty: kalau bulan puasa...dah tentu2 bukan...heheheh

    ReplyDelete
  22. MasZuber: err...bukan obses kot... :p

    ReplyDelete
  23. gedek!: baru paham. slow benar. hahaha!!

    ReplyDelete
  24. h4ni3: wah..best best. nanti kite kontek ye... :D

    ReplyDelete
  25. Admin P@P: hihi..terima kasih... :)

    ReplyDelete
  26. suri: haha. suke bercerita je... :D

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D