Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Tuesday, October 26, 2010

OBBK: Tanpa seurat benang

Maaf andai ada yang marah kerana terpaksa mengeksploitasikan bentuk tubuh ayam ini demi mencapai maksud  
Tajuk tiada kaitan dengan cerita. 

Cuma, GB mahu mengucapkan jutaan terima kasih kepada DrSinga kerana telah membelanja GB makan nasi ayam pada tengah hari Isnin yang nyaman. Secara seriosa, beliau memang kelihatan menawan dalam rona merah jambu. (ketawa).

P/S: Disebabkan Isnin itu sup gearbox sudah kehabisan, lain kali kita serbu awal sikit ya akak.... (batuk berdehem-dehem)

37 comments:

  1. sampai ke malam kenyangnya....



    (seksi wehhhh ayam itu.. :) )

    ReplyDelete
  2. aku setuju dengan dr singa,

    seksi beb ayam itu ;)

    tang pungguk yg mahal tuh

    ReplyDelete
  3. pendapat saya,
    urat2 yg timbul pada tubuh ayam tersebut jelas menunjukkan bahawa beliau seorg yg bekerja keras semasa hayatnya.

    hahaha

    sedap wo nasik ayam! aku suka ayam bbq ja.

    ReplyDelete
  4. auww..malunya nak tgk ayam itu..hehehhe

    ReplyDelete
  5. Sampai hati tak ajak kakcik sekali... :(

    ReplyDelete
  6. banyoknye entri terlepas baca.. tapi dah khatam balik.. hehe.. angin malas sudah mai!

    wehhh!! makan tak ajak!!!

    ReplyDelete
  7. seksi bkilat.. bila nk blanje sy plak :)

    ReplyDelete
  8. tajuk sgt sesuei~~ dgn model dlm gambar tu ... huhuhuhuh

    ReplyDelete
  9. kesian ayam..masa hidupnya tak pernah tak berfeathers (melayu panggil bulu juga?..tak beza dengan bulu kucing.. :)

    ReplyDelete
  10. apa lar dosa ayam tu tergantung macam tu? Hahahahaha....

    ReplyDelete
  11. ooo..dr in pink..sbb hari cancer tu ek?

    ReplyDelete
  12. Sangat seksi ayam tu,gebusss...;p

    ReplyDelete
  13. DrSinga:
    mmg kenyang....sampai habis tuh makan..!

    ReplyDelete
  14. suffer8zine:
    zangan zelez weh. heheheh

    ReplyDelete
  15. MasZuber:
    aku sengaja amik angle tang tu supaya menyerlahkan lagi keseksian ayam bogel tuh. kuikuikui

    ReplyDelete
  16. BonekadalamChermin:
    nipu le sgt...takat dok melengung dalam reban ja pun....! hahaha

    ReplyDelete
  17. Bb Hussain:
    ops, ada gadis bawah umur di sini. hihihi

    ReplyDelete
  18. walawei..

    nampak keseksian terserlah..

    hehehe...

    ReplyDelete
  19. kakcik:
    aloooo...nanti kite gi serbu ajak kakcik sekali na...

    ReplyDelete
  20. h4ni3:
    ha kan....org malas selalu rugi. lalala :p

    ReplyDelete
  21. GaDis CoMeL:
    tak sedap kejaq...dah abeh...huhuhu

    ReplyDelete
  22. cik fiza:
    seksi berkilat cenggitu...kalau org dah lama juling tgk mata. heheh. nanti kite meet up, mau?

    ReplyDelete
  23. en_me:
    bogel bukan sekadar untuk dipandang tu....hihihi

    ReplyDelete
  24. T@sh Sch@:
    tajuk tak cukup sizzling tu...hahaha

    ReplyDelete
  25. ummi5:
    hahaha...nasib le ayam...bila dah tak hidup jadi baha tontonan sambil berbogel. jahatnya GB! :p

    (dalam bahasa melayu feather and fur membawa maksud yang sama = bulu. hihihi)

    ReplyDelete
  26. Zezebel :
    jadi mangsa nafsu manusia. hahaha

    ReplyDelete
  27. Rozita:
    cun wo drSinga pakai pink...! :p

    ReplyDelete
  28. sayangsayangibu:
    banyak isi...puas hati. keh keh keh

    ReplyDelete
  29. CT:
    berminyak2 tu yg tambah seksi...heheheh

    ReplyDelete
  30. a.z.r.i.n.a.03.07:
    terliur tak...? :p

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D