Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Tuesday, October 26, 2010

OBBK: Sebenarnya GB tidak sabar menanti Oktober berakhir

Suka tengok je. (Senyum)
Sebenarnya GB mahu tulis tentang perkara lain, tapi bila tengok si gebu di atas, GB teringat pula kepada beberapa blogger ini:

KucingGorengGemok KucingOrenGemok. - Sebab dia memang kucing yang kuat makan pun.

Myqza. - Insan paling penyayang kucing dalam blogger list GB.

Fatin.- Dia suka Garfield. Kucing gemuk yang pemalas tapi kuat makan. (Eh kenapa macam sama dengan KucingGorengGemok KucingOrenGemok?)

Mas - Suka kucing. Tapi alah. Bukan alah sikit-sikit. Alah teruk. Tapi suka. (ketawa)
.
.
.
.
Lain entri sajalah GB tulis tentang apa yang sebenarnya GB mahu tuliskan itu.

P/S: Lama lagi rasanya baru Oktober berakhir. GB mahu menulis dalam bahasa penjajah pula. (ketawa)

20 comments:

  1. Salam gB...

    bukan KucingGorengGemok la dik....
    tapi... KucingOrenGemok.... Takkanlah kucing nak kena goreng! :)

    ReplyDelete
  2. kakcik: alamak ye ke kak??? hahaha..tq tq akak sbb tlg betulkan. hikhik..(ape la agaknya rasa kucing goreng ek? kihkihkih)

    ReplyDelete
  3. dah agak dah

    mesti GB xsabar nk tulis bahasa manglish kan?

    ReplyDelete
  4. kRina suka Garfield dari tahun 1987..

    Dah lahir lum ? atau berapa tahun agaknya GB masa tu...

    ReplyDelete
  5. kucing memang comel..

    tapi kesengsaraan selepas memegangnya tiada tandingan. tapi masalah nya aku tidak pernah serik utk merasai kesengsaraan tersebut sebab..lagi dan lagi. kerana apa..?

    kucing, ko memang makhluk yang sgt comel.

    ;)

    ReplyDelete
  6. Saya suka kucing goreng..eh..
    Saya suka goreng kucing..pun bukan..
    Kucing sangat takut akan saya,saya suka beruang,beruang lagi comel.. lalala.. penjaga beruang.

    ReplyDelete
  7. hahaha, tggu oktober habis sbb nk guna BI lah ni. bagus2. saya boleh belajar juga :D

    ReplyDelete
  8. sebab akher bulan oktober bday wawa...=)

    ReplyDelete
  9. cantik kucing oren gemok tu :)
    saya pun suka tengok je.
    jangan hampiri kerana geli bulunya
    bukan kucing aje, semua yg berbulu termasuk ayam :D

    ReplyDelete
  10. cumel betul! amat suke kucing..tp abah x bagi..hahah

    ReplyDelete