Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Saturday, October 30, 2010

OBBK: Sabtu yang seronok

Ikan kerisi (Nemipterus spp.)
Lokasi: Pasar tani Shah Alam

Kenapa seronok?
Sebab tidak perlu ke pejabat.

Kenapa tidak perlu ke pejabat?
Sebab mahu pergi ke Kuantan.

Kenapa mahu pergi ke Kuantan?
Sebab mahu hadiri kenduri kahwin teman rapat

Kenapa mahu hadiri kenduri kahwin teman rapat?
Sebab seronok.

Kenapa seronok?
Sebab tidak perlu pergi ke pejabat.
.
.
.
.
.
.
.
Jangan marah ya.... (senyum)

P/S: PMS atau gembira keterlaluan disebabkan Oktober bakal berakhir? (Ketawa)

42 comments:

  1. senang idup...hi3...jalan2...seronok2..x pyh kija..hi3

    ReplyDelete
  2. jeles-jeles... lama tak dapat jemputan kahwin...



    *ikan kerisi memang sedap tapi leceh nak buang sisiknya...

    ReplyDelete
  3. Kita pun nak tumpang seronok...

    tapi kalu dapat jemputan undangan majlis kahwin Gadis Bunga, laaaagi seronok.. hehehehehe

    ReplyDelete
  4. SALAM GB,
    SEBAB APA LETAK GAMBAR IKAN KELISI? SEBAB SUKA MAKAN IKAN KELISI ! BETUL TAK, GB ? LF PUN SUKA IKAN INI. SEDAP BUAT GORENG

    ReplyDelete
  5. Semoga selamat walau di mana berada. :)

    ReplyDelete
  6. Seronoknya dia. Balik jangan lupa bawak ole-ole yer. Hehehehehe.... Kalau bawak kereta tu hati-hati. jangan bawak laju-laju, banyak kemalangan sekarang ni.

    ReplyDelete
  7. lagi seronok kalau takyah kerja langsung.. tp tiap2 bulan ada orang bagi duit ribu riban.. boleh gi jalan, gi shopping, gi sedekah kat anak yatim tiap2 hari

    ReplyDelete
  8. wei fifi..apasal ko makin lebat lak jadi blogger nie??

    hehehe

    ReplyDelete
  9. alamak, repetitive questions,

    macam ni bile nk habis jawab ni, haha

    ReplyDelete
  10. sebab hari jumaat ni cuti!!!!
    yeahyeahhh...

    ReplyDelete
  11. Bahagia hidup dengan hati yang senang.

    ReplyDelete
  12. GB..sgt misteri rupanya...x nampak ruper..tp xper sgt suker blog misteri begini!!

    next entry pls ..

    singgah kali pertama !!

    ReplyDelete
  13. CT:
    ui kak...kalau la ada duit masuk tiap2 bulan tapi tak payah keje...mmg berjalan je la keje GB kak....huhuhu

    ReplyDelete
  14. BonekadalamChermin:
    Alhamdulillah... :)

    ReplyDelete
  15. sahromnasrudin:
    dekat dengan teluk cempedak...ahhhh heaven!

    ReplyDelete
  16. a.z.r.i.n.a.03.07:
    aiii....kene la cepat2 GB jemput...heheheh

    ReplyDelete
  17. azieazah:
    eii mmg nak sgt2 menjemput kak azie dtg kenduri GB. err...jap nak cari calon. hahaha

    ReplyDelete
  18. luahfikiran:
    heheh betul2. GB tgh berjinak2 nak mkn lebih ikan dari ayam atau daging. sup ikan sedap tau!

    ReplyDelete
  19. Zezebel:
    thx dear. kebetulan malam sebelum tu ada eksiden kat genting sempah tapi GB tak tau. kalau GB tau mau ketaq jugak lutut nak drive

    ReplyDelete
  20. h4ni3:
    vision! vision!
    kalau menjadi nyata ni pergh....ai peluk u laju2. :p

    ReplyDelete
  21. sebelas:
    heheheh. ko nak eja 'lebat' ke 'hebat'? :p

    ReplyDelete
  22. NK:
    kalau ada yg lurus bendul dok ulang soalan tu taktau nak ckp apa kan?
    hihihi

    thx ye singgah sini

    ReplyDelete
  23. kucingorengemok:
    heheh...bijok...bijok....

    ReplyDelete
  24. DrSinga:
    kalau jumaat ni cuti (mmg pun) bermaksud kite kene buat submission on khamis. huwaaaaaaa!!!!!

    ReplyDelete
  25. zmah:
    gi jalan2 leisure2 mmg boleh bikin bahagia. heheh...
    thx singgah sini, :D

    ReplyDelete
  26. Myaby:
    hihihi...ini entri malas2 alang namanya... :D

    ReplyDelete
  27. littlehumblelynn:
    terima kasih singgah. sengaja dimisterikan. tapi utk yg dah kenal tiadalah misterinya lagi. huhuhu

    ReplyDelete
  28. CT:
    akak. sori2 harini kelam kabut sikit. tapi kite dah update dah. baru je. ngeee

    ReplyDelete
  29. ikan ni kalau bakar kosong memang faveret ayah..=)

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D