Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, October 22, 2010

OBBK: Kisah bulu mata

Bulu mata berguguran. Habis botak mata GB.

GB punya bulu mata biasa-biasa sahaja. Tidak lebat pun. Tapi selalu gugur. Padahal GB sudah lama tidak mengenakan maskara kerana malas hendak mencucinya sewaktu perlu. Tapi bulu mata GB tetap gugur juga. Botaklah kalau terus-terusan begini!

Sebenarnya GB punya banyak perkara yang mahu dituliskan. Tetapi GB hanya tulis ringkasannya terlebih dahulu supaya dapat dijadikan panduan entri pada minggu hadapan. Antaranya adalah:
  1. Kisah GB yang tidak berkahwin episod 3
  2. Cara-cara menegur orang yang berketiak busuk
  3. Bukan tahniah, tetapi terima kasih
  4. Antara ego, maruah, dan perasaan
  5. Tabiat buruk (lagi) pemandu di Malaysia
Untuk cerita penuh setiap satu daripadanya, nantikan minggu hadapan ya.

P/S: Cemburu dengan orang yang berbulu mata lebat! (senyum)

22 comments:

  1. kalau aku,
    bulu mata jatuh je
    cepat2 sapu kat rambut!

    hahahahaha!! fani plis.

    SEBAB nenek aku cakap,
    kalau bulu mata jatuh
    maknenye ade org rindu.

    cepat sapu kt rambut.
    maknenye rindu diterime.

    aaaaaaa!!! aku pecaye!!!

    ReplyDelete
  2. ingatkan ada bulu tumbuh kat jari tu
    ngeh2
    da cam spider man~

    org cakap bulu mata gugur maknanya ada org jauh tgh rindu

    ReplyDelete
  3. kalau cuaca panas memang bulu mata cpt gugur...banyaknya yang q untuk di post

    ReplyDelete
  4. eh betul ke tu? gugur bulu mata = org jauh tgh rindu?

    Kasi Pecah!

    ReplyDelete
  5. teringat bulu mata rozita che wan huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. sapa pulak rindu kan GB..h.ehe.
    wah cam best jer post mggu depan...

    ReplyDelete
  7. cptnye ade tajukkk.. bgs2.. aie ne punye laa susah nk perah.heee

    ReplyDelete
  8. kalau bolehlah.. yg gugur di kening tampal kat mata..

    >_<

    ReplyDelete
  9. org tua kata bukan akk kata...hehehe...tu tandanya ada org rindu...amik sapu kat kpala...

    Betuk ke tak, akk x tau lah...hehhee

    ReplyDelete
  10. nanti bile kite jumpa lagik, aku kasi sket bulu-bulu yang ade kat aku nie ek..

    banyak nie..

    ReplyDelete
  11. BonekadalamChermin:
    aku nak sapu jugak tapi kt opis pakai tudung. sudahnya abadikan dalam gambar saja...huuu~

    ReplyDelete
  12. alien:
    takmo la jadi spiderman. tak sanggup pakai spender kat luar la..huu~

    ReplyDelete
  13. b.r.u.t.a.l.s.o.l.o:
    kalau dok cameron highland mesti lebat bulu mata guwe kan? huhuhu~

    ReplyDelete
  14. sahromnasrudin:
    kalau GB pakai buluu mata palsu lawa wooo...hahaha!

    ReplyDelete
  15. Razif Radzi:
    ini bukan kes org rindu, ini kes bulu mata takmau melekat elok2. eh?

    ReplyDelete
  16. darkbatman :
    haha. sementara terfikir. kang kalau lupa tensen lak nak perah keluar balik.

    ReplyDelete
  17. ciK LyndaWawa igUana:
    sape? sape?

    ReplyDelete
  18. a.z.r.i.n.a.03.07:
    recycle....tak membazir...bulu mata pun bertambah lebat... (kalau lah boleh...wuwuwu~)

    ReplyDelete
  19. CT:
    tapi kenapa kena sapu kat kepala kak? nak kasi lebat rambut ke?

    ReplyDelete
  20. MasZuber:
    ok gak. sudah lama aku mengusha bulu2 di tubuhmu. kihkihkihkih!!!!

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D