Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, October 18, 2010

OBBK: Kenapa GB Tidak Berkahwin? - Entri Berisiko Episod 2

Jika dia tahu betapa besar cabaran hidup yang mendatang,
dia tidak akan mahu jadi dewasa
Sabtu lepas, di sebelah malamnya, GB berjumpa dengan seorang teman. Dari cara dia mengajak GB berjumpa, GB sudah tahu ada kegundahan di dalam hatinya. Selepas mendapat izin dari Bunda dan Ayahanda, GB keluar.

Sangkaan GB tepat. Perjumpaan kami disulami sesi meluahkan perasaan secara lebih dalam dari hati ke hati. Banyak juga cerita dan rahsia yang akhirnya terbongkar tanpa kami sendiri sedari.

Antara yang paling menarik pada malam itu adalah kesimpulan kasar yang kami buat: Wanita yang lahir pada bulan Januari kebanyakannya lambat sedikit jodohnya. (ketawa). Nanti GB bagitahu serba sedikit punca kami berkata begitu ya. (ketawa lagi)

P/S: Teman GB itu adalah seorang wanita juga, jadi hentikan sebarang spekulasi awal (jika ada ya..). Terima kasih.

46 comments:

  1. nk jodoh? taip ON JODOH send to 32323 hehe :P

    ReplyDelete
  2. aku bulan November..
    kena masuk list sekali kut??
    ahaks

    ReplyDelete
  3. suffer8zine:
    kalau lah semudah tu.... :p

    ReplyDelete
  4. Dahlia:
    aha..kalau cemtu aku kene buat research baru. hehehe

    ReplyDelete
  5. please add on bulan februari sekali..hehehe

    ReplyDelete
  6. Thanks for following GB :)
    Salam Kenal dari Brunei..

    hehehe saya ada permintaan jugak ni..bleh buat wanita lahir bln Oktober? (^^,)

    ReplyDelete
  7. salam GB..bukan tidak berkahwin..cuma belum berkahwin..

    ReplyDelete
  8. jalan2..jumpa blog ni..bgus blog ni,ade pengisian..teruskan menulis..

    ReplyDelete
  9. hehe ape pulok kaitannya dengan januari GB?

    ReplyDelete
  10. aik? spekulasi yg pelik itu GB.. sy bulan mac hehehe

    ReplyDelete
  11. salam GB..bulan Julai dgn April camna plak???

    ReplyDelete
  12. august paling cepat kawen..boleh?..ahaha..apekah..

    ReplyDelete
  13. sampai seru n jodoh nanti, mesti kawen punyelah! don't worry ;)

    ReplyDelete
  14. hish
    jun ke
    feb ke
    march ke

    sama je jodohnye GB :)

    ReplyDelete
  15. sokong elyse!!!
    bulan doblas sekalipun kalau belum smpai jdohnya.. sama sahaja

    ReplyDelete
  16. bln mana2 pun sama juga le GB... kalau sampai jodoh... kahwin la juga. kalau blm jodoh, melawa la mcm mana pun...blm pasti blh terpikat.

    ReplyDelete
  17. ramai jugak yang blom kawin kat sini ye, hehehe..

    berdoa & berusaha lah. semoga berjaya dunia & akhirat.

    ReplyDelete
  18. Didzy:
    salam kenal. terima kasih kerana sudi menjenguk ke sini ya. :)

    ReplyDelete
  19. kak Erna:
    itu la ayat yg tepatnya. eheheh

    ReplyDelete
  20. adlanadil:
    wow...what a compliment.. terima kasih sudi berkunjung ke sini. :)

    ReplyDelete
  21. Mas:
    ha...nanti GB citer apa kaitannya okeh!

    ReplyDelete
  22. Ismail Fitry:
    GB ni mmg spisis komplikated. eheheh

    ReplyDelete
  23. cik fiza:
    ok, mac pun nak masuk gak? eheheh

    ReplyDelete
  24. sahrom:
    july n april itu kene buat resej dulu...

    ReplyDelete
  25. Queen:
    ada live evident? kalau ada meh bagitau GB. haha

    ReplyDelete
  26. vidadarisakura:
    kamu atau GB? ngeee

    ReplyDelete
  27. GC:
    ko bulan depan nak kawen...syuhh2... :p

    ReplyDelete
  28. h4ni3:
    i like! tak risau pun. lalala

    ReplyDelete
  29. en_me:
    aii...senyum je dari hatitu.. :p

    ReplyDelete
  30. elyse:
    heheh...nampak gaya cam kene tukar stetmen kat entri tu. :p

    ReplyDelete
  31. puteri:
    ye baiklah baiklah....ish teruk GB kena ni. hahaha

    ReplyDelete
  32. iman_xara:
    hihi....baiklah...kalau rajin bacalah episod 1 pulak. ngeee

    ReplyDelete
  33. kemm:
    sebenarnya ramai yg dah kawin. diorg tlg bersuara bagi pihak yg belum kawin.

    err..kamu dah kawin ke belum? :p

    ReplyDelete
  34. mungkin ade betulnya..satu2nya adik perempuan MDT, next year 30, baru nak berjodoh2an.. :)

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D