Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, October 25, 2010

OBBK: GB Mahu Kahwin

Tempat seorang isteri adalah di sisi suaminya.
(Lokasi: Taman Tasik Shah Alam)
Tapi belum ada calon. 
.
.
.
.
.
.

Sementara GB belum bertukar fikiran...

P/S: Harap-harap tetaplah pendirian GB kali ini.

20 comments:

  1. insyaAllah..putera itu akan GB jumpe nanti tau hehehehe

    ReplyDelete
  2. pasti akan ada, insyallah...

    Panas!! : ENTER

    ReplyDelete
  3. jangan lupa jemput lynn dan family yer...

    ReplyDelete
  4. :) ya saya juga nak kawen tp masih belum ketemu jodoh lagi......

    ReplyDelete
  5. saye nak kawin tapi boypren x masok meminang lgik. eheh

    ReplyDelete
  6. salam my dear..:)

    InsyaAllah...
    sampai serunya..
    ada jodohnya..takkan ke mana..:):)

    InsyaAllah...:):)

    ReplyDelete
  7. Semboyan telah berbunyi..
    Menuju medan bakti..
    eh kawin..lalalala
    entah sy pun bila nak kawen GB...

    ReplyDelete
  8. kita berdoa bersama2 ye, GB. Semoga dipertemukan jodoh yg baik utk diri kita, baik utk keluarga dan baik utk agama. Ammiiinnn


    p/s: sy ada tag GB, kalo tak busy sudilah amik yea :)

    ReplyDelete
  9. hurmm, mudah-mudahan GB jumpa calon yg mithali. AMIN :D

    ReplyDelete
  10. ada tu.
    saya dah nampak tu orgnya.
    tunggu sekejap saja lagi.

    sabar ya?

    ...

    hihi.kalaulah kita tahu janji Allah kan? pasti kita takkan merungut lg. hidup ini indah. ;)

    ReplyDelete
  11. salam GB..insyaallah..masanya akan tiba.cepat atau lambat..tunngu..
    tapi rasanya tak lama lagi kan..

    ReplyDelete
  12. aku sedang menanti undangannya..:)))

    walau aku mahu juga, tapi aku tidak pernah bersedia. macammana tue GB. :(

    ReplyDelete
  13. sy doakan GB jumpa org yg sesuai yer... amin.. GB doakan sy juga yer...

    ReplyDelete
  14. Yeah GB dah mahu :)
    calon2 sila beri butir2 yg diperlukan.

    InsyaAllah GB dapat yang memenuhi ciri2 pemimpin sejati :)

    ReplyDelete
  15. pewiiiittttttt..akk tunggu undangannya...jemput tau...akk sure dtg...betul ni...hi3

    ReplyDelete
  16. kawan-kawan sekali:
    jom pakat2 amin bersama-saman. amin.....!

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D