Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, September 17, 2010

Entry nak bagi dia jeles: Fairlady dah dapat, kuncinye je belum. Ngeee....

Wanita yang adil/berkulit cerah? Anda pilih
Sejak kes panas pembunuhan Datuk Sosilawati dan rakan-rakannya sekarang, nampaknya peguam semakin ditakuti. Ramai mak ayah tak bagi anak-anak jadi peguam nampaknya lepas ni. Nasib baik GB pun tak jadi peguam. Dan nasib baik juga GB tak berchenta dengan peguam. Kalau tak kompem diarahkan putus!

P/S: Habis nak jadi apa? Jadi dokter macam DrSinga yang gemorkan ferledi tu ke? :D


26 comments:

  1. saya cukup tak berkenan dengan rekabentuk ferledi .. tu sebab saya tak jadi nak beli !

    ReplyDelete
  2. loyer, doktor, majistret tu semua very 60s

    anak² ppuan zaman ini harus digalakkan menjinakkan hati pada calon² imam muda, heheee

    ReplyDelete
  3. salam,

    tapi ramai yang jadi loyar buruk..

    ReplyDelete
  4. dapat kawasaki zx10r pun chareeee

    ReplyDelete
  5. semoga nama peguam2 lain tak busuk dek kerana kes yg sorang nie huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. Reminds me of this lawyer's joke...

    Q: How can you tell when a lawyer is lying?
    A: When he starts talking...

    Haha!

    ReplyDelete
  7. uncle Al:
    saya dah byk kali dgr alasan tu. sila bagi alasan lain ye. hihi :D

    ReplyDelete
  8. KGG:
    masalahnya calon2 imam muda yang taknak pandang GB! wuwuwu~~

    ReplyDelete
  9. PM:
    mmg pun. GB dah penah jumpa. huh, tak kuasa nak layan. heheh~

    ReplyDelete
  10. ciK Lynda:
    penyabar? mcm GB je bunyiknye. keh keh keh

    ReplyDelete
  11. alien: GB kaki bangku la bab2 motor ni....pass!

    ReplyDelete
  12. sahrom: kene la peguam2 semalaysia menyucikan balik reputasi diorg. tapi pengalaman GB dgn peguam? huh!

    ReplyDelete
  13. gedek: couldnt agree more! itu la dia pengalaman yang GB nak bagitau kat sahrom tadi. heheh!

    ReplyDelete
  14. suka komen kucingorengemok. hahahaha... imam muda yang menang dah kawen laa... saya dapat AHLI MUZIK! sib bek tak kena sound ngan ibu mertua kan? hehe.. mak saya okey je..

    ReplyDelete
  15. amni: ahli muzik? hmm...terbayang muke shahir yang jadi kegilaan bakal-bakal mak mentua tak lama dulu (dan juga muke mawi yg jadi kegilaan tapi lamaaaa dahhhh dulu) hihi

    ReplyDelete
  16. saya suka kaler silver..
    .
    .
    http://www.batfa.com/photo-newcar-fairladyz-front.htm

    ReplyDelete
  17. drSinga: mmg meletops. tp uncle lavender tetap tak berkenan juga. kihkihkih

    ReplyDelete
  18. off topik:
    wah pandaiiii. nak buat jadi bestfren boleh? :D <-- maksudnya nak jadi bestfren i ker? :p

    ReplyDelete
  19. Peguam?
    Kaya tu... Hehehehe....
    Mana nak cari?

    ReplyDelete
  20. Kesian para peguam di luar sana. Terpalit tahi lembu sama ker? Adoiii..

    I suka peguam, respek peguam sepertimana respek banyak kerjaya profesional yang lain.

    Attitute/perangai saja yang membezakan.

    ReplyDelete
  21. mrNoble: jap i check kamus, sama tak maksud ayat2 tu. hihi...

    ReplyDelete
  22. belle: cari kat mahkamah lor..hihi

    ReplyDelete
  23. mas: err...bad past experienced ke? eheheh

    ReplyDelete
  24. azie: biasalah lah melayu kan. setitik nila rosak susu sebelanga. para peguam kene la cari jalan utk betulkan balik persepsi masyarakat. jgn biar org kata peguam adalah kaki putar belit alam lagi.

    p/s: bukan pendapat GB, itu dari observasi terhadap org ramai

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D