Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, June 7, 2010

Kisah Selendang Putih

Nak beli selendang putih yang baru. Yang lama ada tiga, tapi nak beli yang baru juga. Kena cari betul-betul. Fabric kena sesuai dengan muka yang bulat ni, takmau nanti nampak jatuh terkelepek kat muka. Putih pun macam-macam putih, banyak 'hues' bak kata orang putih. Kalau kena putihnya, muka pun nampak lawa putih sikit. Tapi kalau salah putihnya, eee....tak cantik! Susah juga nak cari ni. Alamatnya dua bulan juga lah kena pakai selendang putih yang lama ni.
p/s: Harini pakai selendang putih ke opis.

11 comments:

  1. hai..
    harini suri masuk court jadi kala hitamle jawabnyer..

    kak bli tdung kat mana??heehe lenh joint sekaki...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. cait!!!
    ingat nak disarung2 cincin...

    ReplyDelete
  4. suri: kamu lawyer ye? boleh la mintak bantuan cenggini. :D

    akak doc: sarung2 selendang pakai brooch laaa....cincin nak buat apa? :p

    ReplyDelete
  5. hihihi. ~blushed~
    ke situ pulak heheh

    ReplyDelete
  6. salam singgah..
    mana tudungnya..tak uplod ke? huhu..

    ReplyDelete
  7. aishh..belum beli lagi....pencarian yg makan masa berbulan-bulan ni..

    ReplyDelete
  8. masa study dulu sgt2 suka pakai tudung warna putih.. alasannya sbb sesuai pakai ngan semua jenis baju dan semua warna :)

    ReplyDelete
  9. masa matric dulu wajib tudung putih hari2. huuu...naive nye rasa...

    ReplyDelete
  10. masa sy matrik dlu bleh pki ape2 kaler tudung.. siap ada yg pki cm mak datin tau pi kelas hehehe tapi masa tu xde la pesyen2 cm ariani la ariana laa...

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D