Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, June 18, 2010

Bukan Halimunan

Hari tersibuk. Hari termalas.
Ada waktunya aku nak je menyorok di atas kerusi empuk ni dan tak hiraukan bos atau call in yang masuk bertalu-talu. Tapi aku bukan halimunan.
Apakah aku sudah bosan? Perlu ke aku intai peluang di seberang sana? :)
p/s: ups and downs are normal for a fine lady like me. hahah!

9 comments:

  1. saya pun selalu juga berasa cmtu.. nk nyorok or lari dari alam biasa dan pekerjaan.. tapi apa kan daya... tugas tu amanah dan tanggungjawab yang perlu dijalankan... :)

    ReplyDelete
  2. cik fiza: kan? kan? :)

    doc: asal ada entri pelik2 je terus dia tembak dgn soklan pms. huu~

    ReplyDelete
  3. ko kan wanita biasa saja.. ehehe

    ReplyDelete
  4. wah en_me, cemana boleh tau ni? heheh

    ReplyDelete
  5. tajuk blog ko yg kater ghiteww.. x caya? wakakak..

    ReplyDelete
  6. yeyyy...10 markah kerana pandai! :p

    ReplyDelete
  7. huhu..
    jgn jadi hantu..klu jadi halimunan pastikan kita blh balik kt alam nyata smula ek

    ReplyDelete
  8. suri: hantu skrg ni tak halimunan dah...hahaha

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D