Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Thursday, May 13, 2010

Thanks Hafiz

Mamat di atas ni buat aku senyum semalam. Cool, hensem, tinggi. Pandai main badminton. Eeee...suke lah sangat! Walau dia tak kenal pun aku, aku tak kisah menunggu. Penantian 5 jam 15 minit berbaloi akhirnya.
Semoga dia dan kawan-kawan dia akan buat yang terbaik untuk separuh akhir besok. Amin
p/s: Gambar di atas aku jumpe kat google.

6 comments:

  1. budak gemok tu ko tak minat??
    :)

    ReplyDelete
  2. eee...tabaek kata dia gemok. terasa tau! hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahahahahah! :-D my hubs sibuk gak dok tengok mamat ni smalam, akak malas. layan blog jaaaa! hiks

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. dah tgk akak. cute. very cute! (i mean the diapers cake, tp hafiz pun cute gak...boleh?) heheh

    ReplyDelete
  5. kenape dia je yg dpt pujian? yg lain yg menang? owh! ini sunggoh tidak adil!!!!

    ReplyDelete
  6. sebab dia tak kalah...kalau kalah dah berbakul dah kene kutuk. hilang hensem! hahah

    p/s: yg lain pun ok. tp malas nak taip panjang2. huhu

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D