Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Thursday, May 20, 2010

The Remedy



















Kopi. Wajib waktu pagi. Kalau tak dapat ni dengan bos pun aku membebel.














Cekelat ni pulak member seofis bagi waktu kepala tengah serabut dan muke tengah ketat sampai takleh senyum dah. (Nampak tak benda yang buat aku serabut kat belakang cekelat tuh?)
Dan hasilnya....
.
.
.
.
.
.


















Muke dah longgar balik. EEEE...suke!

5 comments:

  1. pastu baju pun dah ketat balik sebab dah banyak sangat makan cekelat macam gituh, wakakak

    salamm,

    ReplyDelete
  2. karam singh walia ckp, biar gemuk asalkan hepi. hahaha! (tak...dia tak ckp cemtu..ampun karam! hahah!)

    ReplyDelete
  3. sengih keffein!!!!
    cekelat pun ada keffein kan...

    ReplyDelete
  4. yaaa...cafein ber dose-dose ni agak2 efek cam lepas mabuk todi kot. keberanian luar biasa akan menjelma. masalahnya i tak penah mabuk todi. uuuuu~

    ReplyDelete
  5. yup, saya juga sukakan kopi. It keeps you mind up all the time..

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D