Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Thursday, April 29, 2010

Keputusan Muktamad

Aku dah tau phone ape yang aku nak beli. Heheh! Dan keputusan ini adalah muktamad hohoho!!

p/s: mungkin kriterianya tak seperti yang aku sebut sebelum ni, tp manusia kan berubah. heheh!

10 comments:

  1. muktamad untuk hari ini...
    esok lain ceritaaaa.....
    ;P

    ReplyDelete
  2. nk beli hp?? wah sure pasti nie beraya sakan degn hp baru yer..

    apa yang penting hp kita blh buat panggilan klr dan masuk tu dah cantik bro..huhu..

    hp lama apa cter ilang ke?huhu

    ReplyDelete
  3. phone apa phone apa? sure best nih! :-)

    ReplyDelete
  4. Iyer...fida pun dah buat keputusan...harap keputusan ini akan menyenangkan hati semua pihak...

    ReplyDelete
  5. salam..mana pic hpnya? huhu

    kami nak tengok gak??huhuh

    ReplyDelete
  6. alamak kene folo up sudah! lets keep it discreet. bukannya i beli public phone pun. hahaha!!!

    btw suri, fon lama ada, tak hilang pun. saje cari fasal. dah lama merenyam nak fon baru. haha!

    ReplyDelete
  7. fida, thx sebab singgah di sini ya. if u pening kat sini, maafkan saja. sini mmg blog rojak. heheh

    k bai: fon ni dah belambak org pakai. fidde je yg baru nak merasa. huuuu

    docSinga: mmg pandai psiko org la doc ni. bahaya dok dekat2. (sebenarnya mmg pun...hampir bertukar fikiran lagi. heheh)

    ReplyDelete
  8. sy pun da buat keputusan muktamad nak beli fon apa.. the only thing is.. gaji lak kene sekat ngan maybank.. huhu..

    ReplyDelete
  9. takpe fatin, there's always next month. hehehehe (nanti 3 bulan makan gaji free...best woo!)

    ReplyDelete
  10. aik, apakah model henpon tersebut?

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D