Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, May 29, 2009

Cerita Tentang Malam ni nak balik kedah

Malam ni aku nekad balik kedah. Walaupun besok sepatutnye kene keje. Nasib ah... pepehal pandai2 la besok aku uruskan.

Allah dah bagi akal, takkan nak biar kene tindas juga.

Bila dalam situasi rasional mcm sekarang ni, baru aku sedar yang workaholic macam aku ni kadang2 terlebih bagi perhatian kt benda yg kurang sepatutnye... kerje xkan habis. Company takkan tutup kalau sume staff cuti. And aku pun manusia juga. Walaupun belum abis probation lagi tp aku bukan robot.

Huh.. rasanya robot pun boleh mengamuk berevolusi kalau keje mcm aku ni. hihi...tapi ape2 pun...aku nak janji dgn diri sendiri dan org2 yg sayangkan aku...xnak speeding mcm org giler lagi balik kali ni. Biar lambat asalkan selamat. Speeding 170kmh pun xde la glamour mana kalau nyawa mak ayah aku letak dalam situasi bahaya. Sabar tu separuh daripada iman....and jgn cepat terpengaruh kalau ade kete lain ajak aku race. Hu..panjang lebar peringatan aku terhadap diri sendiri...

Ape2 pun, aku doakan Allah melindungi perjalanan aku mlm ni....amin......

Thursday, May 28, 2009

Cerita Tentang Menjadi Wanita Biasa

How can I do these...perfecting my work, and in the same time, struggling to find some time to service my car, because i have to go back to Kedah on Friday night, while in fact I have to work on Saturday, thus i really need to find a great excuse for not coming to work on Saturday because the boss already have two staffs on leave that day and with me joining the group will make the office empty....sigh..... In the same time I have to be a good staff and a good daughter and a good friend but luckily....I don't have to be a good wife yet.

Because everybody expect me to be on my best mood all the time and I don't have the heart to let the real me fly in front of some significant person in my life.

I really have to struggle to be a normal me....