Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, May 29, 2009

Cerita Tentang Malam ni nak balik kedah

Malam ni aku nekad balik kedah. Walaupun besok sepatutnye kene keje. Nasib ah... pepehal pandai2 la besok aku uruskan.

Allah dah bagi akal, takkan nak biar kene tindas juga.

Bila dalam situasi rasional mcm sekarang ni, baru aku sedar yang workaholic macam aku ni kadang2 terlebih bagi perhatian kt benda yg kurang sepatutnye... kerje xkan habis. Company takkan tutup kalau sume staff cuti. And aku pun manusia juga. Walaupun belum abis probation lagi tp aku bukan robot.

Huh.. rasanya robot pun boleh mengamuk berevolusi kalau keje mcm aku ni. hihi...tapi ape2 pun...aku nak janji dgn diri sendiri dan org2 yg sayangkan aku...xnak speeding mcm org giler lagi balik kali ni. Biar lambat asalkan selamat. Speeding 170kmh pun xde la glamour mana kalau nyawa mak ayah aku letak dalam situasi bahaya. Sabar tu separuh daripada iman....and jgn cepat terpengaruh kalau ade kete lain ajak aku race. Hu..panjang lebar peringatan aku terhadap diri sendiri...

Ape2 pun, aku doakan Allah melindungi perjalanan aku mlm ni....amin......

5 comments:

  1. fidde syg..
    bwk kete bebaik..ko jgn merempit tau..hehehe..xpe coti aje esok..keje sampai bile xakan abis..tke cre ye..muuuuaah..heheh

    ReplyDelete
  2. tq ez...cewah! aku bawak mak ayah ni...so kene la berhemah...huhu....

    ReplyDelete
  3. so amacam dear.. opis ari senin, after ari sabtu yg lengang?.. hehee

    ReplyDelete
  4. hihi...memasing bersemangat utk upload gambo memasing..hahaha!!! but saya sgt mengantuk.....zzzzzz....

    ReplyDelete
  5. bawak laju masa ur parents tido laaa fid.....

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D